Heb je binnenkort een afspraak in het UZA? Lees onderstaande informatie aandachtig door en bereid je bezoek goed voor, zo draag je bij tot een veilig en vlot verloop.
Je behandelend arts maakt nauwkeurig de inschatting of:
We brengen je telefonisch op de hoogte als je consultatie wordt uitgesteld of vervangen kan worden door een telefonische of videoraadpleging. Krijg je geen telefoontje van ons, dan gaat je consultatie gewoon door in het UZA.
Werd je consultatie de afgelopen weken uitgesteld? Dan nemen we zelf contact met je op om een nieuwe afspraak in te plannen.
Je hoeft zelf geen telefonisch contact met ons op te nemen.
Om je consultatie op een veilige manier te laten verlopen, nemen we extra voorzorgsmaatregelen. Lees deze goed door voor je naar het UZA komt.
Heb je binnenkort een raadpleging in het UZA, dan check je je vooraf in via UZA@home, het patiëntenportaal van het UZA.
Je ontvangt twee dagen voor je raadpleging van ons een sms om je aan te melden op UZA@home. Door je online in te checken, voorkom je wachtrijen en stroom je vlot door om je aan te melden voor je consultatie. Je werkt zo ook mee aan de veiligheid van jezelf, onze medewerkers en andere patiënten.
Ontdek hier hoe je online kan inchecken.
Zijn de antwoorden die je bij de online check-in gaf nadien toch nog gewijzigd? Neem dan meteen contact op met je arts.
Op deze pagina vind je een wegbeschrijving en meer informatie over de parking.
Kom je met het openbaar vervoer? Check dan zeker de website van De Lijn voor de te nemen voorzorgen en de (aangepaste) dienstregeling van je bus- of tramlijn.
Momenteel is er een beperkte begeleidersregeling in het UZA. Enkel in uitzonderlijke gevallen kan je één begeleider meebrengen. Lees deze uitzonderingen hier na.
De cafetaria vooraan in de inkomhal is gesloten. De broodjesbar, Delhaize en giftshop blijven geopend.
Om lange wachtrijen te vermijden, zetten we extra medewerkers in. Houd steeds voldoende afstand in de rij.
Tijdelijke openingsuren: