Iets verloren?

Iets verloren tijdens je bezoek aan het UZA?

Neem dan eerst contact op met de consultatie of verpleegafdeling waar je verbleef. 

Kunnen ze je daar niet helpen? Vul dan onderstaand formulier in. We volgen tot 3 maanden na je aanvraag op of jouw verloren item weer opduikt. We bellen je op zodra we het gevonden hebben, waarna je het kan komen afhalen aan de onthaalbalie (op weekdagen van 6.30 tot 20.00 en op weekend-en feestdagen van 8.30 tot 20.00).

We vragen bij het afhalen een identiteitsdocument.

Hou rekening met volgende beperkingen:

  • Sterk bevuilde kleding wordt om hygiënische redenen niet bewaard.
  • Voeding, drank en verbruikstoiletartikelen (zoals douchegel, tandpasta...) worden niet bewaard.
  • Je identiteitskaart verloren? Als we deze vinden, zullen wij je zelf proberen te contacteren. Als dit niet onmiddellijk lukt, versturen we de kaart naar de politie om misbruik te voorkomen.
  • Ook als je je bankkaart verloren bent, zullen wij je bij vondst zelf proberen te contacteren. Als dit niet onmiddellijk lukt, contacteren we Cardstop en vernietigen we de kaart om misbruik te voorkomen.